Call center – wymaga sprawdzonych rozwiązań

W przypadku pracy call center ważne jest sprawne zarządzanie telefoniczną obsługą klienta. W tym miejscu codziennie wykonuje się setki, o ile nie tysiące połączeń telefonicznych, niezbędne jest więc zastosowanie sprawnego oprogramowania, które pozwoli na nawiązywanie szybkich połączeń.

Jakie zastosowanie ma specjalne oprogramowanie call center?

Oprogramowanie, specjalnie stworzone z myślą o sprawnym funkcjonowaniu call center, jest narzędziem idealnym do wspomagania nawiązywania płynnych połączeń, a także innych form komunikacji z klientami. Im oprogramowanie ma więcej funkcji tym jest bardziej użyteczne. Istotne są nie tylko te dotyczące bezpośrednio nawiązywania połączeń i prowadzenia rozmów, ale również te, dzięki którym kierownicy mogą efektywnie analizować pracę konsultantów zatrudnionych w call center. Co ważne, oprogramowanie idealnie sprawdzi się nie tylko w typowym call center, ale także we wszystkich tych przedsiębiorstwach, w których podstawę funkcjonowania stanowi obsługa klienta.

Jakie funkcje pełni oprogramowanie dla call center?

Oprogramowanie dla call center jest niezwykle przydatnym narzędziem, znacząco ułatwiającym pracę, opartą na wykonywaniu rozmów telefonicznych. Warto jednak zaznaczyć, że aby było ono możliwie jak najbardziej przydatne, musi być przede wszystkim dopasowane do indywidualnych potrzeb i możliwości rozwoju przedsiębiorstwa. Najbardziej pożądane funkcje, jakie powinno posiadać dobre oprogramowanie call center to:

  • automatyczny dystrybutor połączeń,
  • możliwość wykorzystania interaktywnej odpowiedzi głosowej,
  • możliwość nagrywania prowadzonych rozmów,
  • funkcje pozwalające na monitorowanie połączeń,
  • funkcję chatu,
  • możliwość prowadzenia raportowania w czasie rzeczywistym,
  • Predictive Dialer (jest to funkcja łącząca agenta z aktywnymi połączeniami).

Focus Telecom – funkcjonalne i niezawodne oprogramowanie

Na rynku obecnie dostępnych jest przynajmniej kilka różnych typów oprogramowań dedykowanych do zastosowania w call center, ale i we wszystkich tych miejscach, gdzie niezwykle ważna jest obsługa klienta (szacuje się, że nawet 68% szeroko rozumianej obsługi klienta stanowi kanał telefoniczny). Oprogramowanie Call Center oferowane przez Focus Telecom posiada nie tylko system zapowiedzi głosowych, ale również możliwość kolejkowania połączeń, Predictive Dialing, HRL czy Automatic Machine Detection. Korzystając z oprogramowania, użytkownicy otrzymują także dostęp do raportowania.